امروز دهم فروردین ٣
آمار بازدیدکنندگان
     افراد حاضر : ٦
     بازدید امروز : ١٨١
     تعداد کل : ١٢١٥٩٧٣
 



  بیست و هفتم تیر ١٣٨٨ ساعت ١٢:٠٨ نظرات[0]
 پیرمرد 66 ساله‌ای بیش از 46 سال از عمرش را در غاری میان جنگل های انبوه روستای جیرده از توابع دهستان آلیان فومن سپری كرده و آخرین باری كه استحمام كرده 20 سال قبل بوده است.
 
پیرمرد 66 ساله‌ای بیش از 46 سال از عمرش را در غاری میان جنگل های انبوه روستای جیرده از توابع دهستان آلیان فومن سپری كرده و آخرین باری كه استحمام كرده 20 سال قبل بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، عزیز نوروزی پرور پیرمرد 66 ساله متولد آذر 1320 و شماره شناسنامه 4، همانند انسانهای نخستین داخل یك حفره سنگی در میان جنگل های سربه فلك كشیده روستای جیرده فومن زندگی می‌كند و با آنكه اهالی محل یك كلبه چوبی برای وی ساخته اند از زندگی در آنجا خودداری می‌كند و همچنان برزندگی غارنشینی مصر است.
وی  گفت: طی مدت 46 سال به زندگی غارنشینی خوگرفته ام و هرگز غذای گرم نخورده و روزها و شب هایم را با آب، نان، ماست و گیاهان جنگلی می‌گذرانم.
نوروزی پرور كه فاقد هرگونه امكانات بهداشتی است، افزود: 20 سال پیش زمانی كه در بیمارستان بستری بودم حمام كرده و بعد از آن رنگ حمام را ندیدم.
این پیرمرد غارنشین كه پس از 5 سال در تیرماه امسال موهای سرش را كوتاه كرده در این باره اظهار داشت: از آنجا كه هرروز پیاده روی می كنم و به روستاهای پایین دست سرمی‌زنم و نان و ماست تهیه می كنم به اصرار مردم و بچه ها موهایم را كوتاه كردم و از این بابت بسیار دلخور و ناراحتم.
اهالی و پیرمردان خوش قریحه روستاهای جیرده، مشه كه، كنتانسر، گاو كوه ی آلیان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس، نوروزی پرور را مردی بی آزار می‌دانند كه تاكنون صدمه و آسیبی به كسی نرسانده اما از آداب اجتماعی و نوع معیشت دنیای امروز فاصله دارد و زندگی او غارنشینی را تداعی می‌كند.
نوروزی پرور كه به عزیز غارنشین شهرت دارد دارای حافظه خوبی است و تا كلاس پنجم ابتدایی درس خوانده و از 20 سالگی به صورت طبیعی زندگی كرد اما از آن به بعد به جنگل پناه برد و احوالاتش دگرگون شد.
وی اشعار زیادی از كتابهای اول تا پنجم ابتدایی را در ذهن خود به خاطر سپرده و آنها را زمزمه می‌كند.
این غارنشین در ادامه گفت وگوی خود در مورد علت غارنشینی خود اذعان داشت: من در سوگ یگانه نگارم آواره كوه و جنگل شدم.
وی در پایان از آرزویش سخن گفت: تنها آرزوی من داشتن یك تفنگ ته پر، یك كاخ و ازدواج با دختری زیبا است.


كليه حقوق اين اثر متعلق به Http://www.KaraNarmafzar.Com ميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.
 
 Copy Right©2009-2019 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.

شرکت کارا نرم افزار

شرکت کارا نرم افزار آماده طراحی نرم افزار سفارشی در شغل و حرفه شما با امکانات مد نظر و درخواستی و مشاوره رایگان پرسنل شرکت با قیمت استثنایی را دارد.

طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به نرم افزار مدیریت فروش کارا 

همچنین دو امکان ارسال پیام کوتاه با وب سرویس ، همچنین امکان کالر ای دی از تماس های ورودی شما با نمایش مشخصات و میزان بدهکاری و...  به تمامی نرم افزار های شرکت اضافه گردید.

 - در تمامی نرم افزار های مالی تولید شده شرکت آپشن انتقال مبلغ پرداختی به طور خودکار از نرم افزار به دستگاه  پوز بانک اضافه گردید .

 - در تمامی نرم افزار های شرکت امکان نمایش مبلغ فاکتور و یا شماره نوبت به نمایشگر های تولیدی شرکت اضافه شد

**امکان تغییر زبان تمامی برنامه های شرکت برای استفاده در خارج از کشور با قیمت بسیار مناسب وجود دارد**

**آماده پذیرش نمایندگی در خارج کشور**

** امکان دریافت مبلغ نرم افزار توسط ارزهای دیجیتال معتبر برای مشتریان خارج از کشور فراهم گردید **

با تشکر
واحد فروش شرکت کارا نرم افزار


×