خلاصه خبر :   چرا در برخی از پیج ها، تعداد فالوور با k نشان داده می شود و در برخی دیگر بدون k
تاریخ : 06/10/1399      ساعت : 19:32
نویسنده خبر: مدیر سایت                
متن خبر :

احتمالا شما هم به این موضوع فکر کرده اید که چرا در برخی از پیج ها، تعداد فالوور با k نشان داده می شود و در برخی دیگر بدون k. واقعیت امر این است که هر k برابر با ۱۰۰۰ می باشد و اینستاگرام برای پیج هایی که بسیار بزرگ هستند و تعداد فالوور بیش از ۱۰۰۰۰ دارند از k استفاده می کند. به این صورت که برای پیجی که ۱۰۰۰۰ فالوور دارد مقدار ۱۰k را نمایش می دهد. 


برای ورود به صفحه کارا نرم افزار در اینستاگرام کلیک کنید


 چرا پیج هایی که کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارند با K نمایش داده نمی شوند؟ دلیل این موضوع را می بایست از خود اینستاگرام پرسید اما احتمالا به این دلیل است که تعداد ۴ رقم و کمتر به راحتی در اپلیکیشن و یا جایگاه موردنظر در سایت به راحتی جا می شود و نیازی به اختصارسازی نیست. از طرفی اینستاگرام برای نمایش میلیون هم از M استفاده می کند که برابر با ۱ میلیون می باشد. با عنوان مثال پیجی که ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور دارد به صورت ۳.۴M نمایش داده می شود.

 چگونه می توانیم تعداد فالوور دقیق پیجهایی که علائم اختصاری دارند ببینیم؟
 ابتدا آدرس https://instagram.com/username را در مرورگر دسکتاپ تایپ نماییم و سپس به جای واژه username ، از username پیجی که قرار است تعداد فالوور آن را بیابیم استفاده میکنیم و سپس enter می زنیم. پس از اینکه وارد صفحه اصلی پیج مورد نظر شدیم، ماوس را بر روی تعداد فالوور برده تا مقدار دقیق آن نمایش داده شود.

 من ادمین یک پیج هستم، آیا باید برای دیدن مقدار دقیق، هربار این کار را انجام دهم؟  
   خیر، شما در صورتی که اکانت خود را به حالت بیزینس تبدیل کرده باشید، از بخش آمارهای اکانت به راحتی می توانید به تعداد دقیق فالوور خود دست یابید.


پیج ما رو در دنبال کنید @karanarmafzar




كليه حقوق اين اثر متعلق به Http://www.KaraNarmafzar.Com ميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.