امروز سی یکم فروردین ٣
آمار بازدیدکنندگان
     افراد حاضر : ٥
     بازدید امروز : ١٢٦
     تعداد کل : ١٢٢٠٦١٢
 



  هفدهم آبان ١٣٨٨ ساعت ١١:١٨ نظرات[1]
 پنجمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات،رایانه،الکترونیک و ماشین های اداری از دوم الی ششم آذر ماه 88 در محل نمايشگاه بين‌المللي گيلان (کیلومتر 5 جاده تهران) با حضور شرکت کارا نرم افزار برگذار می شود
 

 رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي گيلان از برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي فناوري اطلاعات، رايانه، الكترونيك و ماشين‌هاي اداري «فارام 88» در رشت خبر داد.

كامبيز قرباني در جمع خبرنگاران افزود: اين نمايشگاه از دوم تا ششم آذر ماه سال جاري توسط سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان با همكاري سازمان همياري شهرداري‌ها در محل نمايشگاه بين‌المللي گيلان برگزار مي‌شود.
وي فراهم كردن بستر مناسب براي مشاركت فعالان صنفي رايانه در سازمان نظام صنفي رايانه‌اي را از رويكردهاي مثبت اين طرح عنوان كرد و اظهار داشت: نظام‌بخشي به فعاليت شركت‌هاي صنفي رايانه‌اي از اهداف اساسي سازمان است.
قرباني خاطرنشان كرد: در صورت عضو شدن اشخاص حقيقي در سازمان و يا گذراندن دوره‌هاي آزمون تخصصي، اين افراد حائز رتبه مي‌شوند و از مزاياي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استفاده مي‌كنند.
رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي گيلان احساس نياز بيش از گذشته به خدمات IT و ICT و همچنين رونق‌بخشي به بازار IT را از اولويت‌هاي اوليه ايجاد نمايشگاه برشمرد و تصريح كرد: بسياري از مشكلات جامعه، شركت‌ها و موسسه‌ها با ابزار خدمات رايانه‌اي و IT برطرف مي‌شود.
وي با بيان اينكه بحث‌هاي مطرح شده در طرح تحول اقتصادي نيز با ابزار IT امكانپذير است، اظهار داشت: گسترش خدمات الكترونيك و حوزه فناوري در مسائل تغيير نظام گمركي، ماليات، اصلاح بهره‌وري و ... در طرح تحول اقتصادي با به‌كارگيري IT لازم و ضروري است.
قرباني با تاكيد بر اهميت اطلاع‌رساني و آگاهي دادن به جامعه درباره خدمات الكترونيك و رايانه‌اي افزود: اين نمايشگاه علاوه بر اهداف اقتصادي شركت‌ها و نمايش توانمندي آنها نقش مهمي در معرفي جامع خدمات الكترونيك، آموزش و گسترش استفاده از فناوري، اصلاح و بهره‌وري رايانه‌اي ايفا مي‌كند.
رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي گيلان در بخش آموزش نيز به برگزاري همايش‌هاي تخصصي اشاره كرد و گفت: برگزاري همايش‌ها به صورت عام و تخصصي كلاس‌هاي آموزشي و همچنين فراخوان گسترده از تمام شركت‌ها و اداره‌هاي دولتي براي نمايش توانمندي‌هاي رايانه‌اي از جمله مزيت‌هاي برتر اين دوره از نمايشگاه نسبت به گذشته است.
وي با اشاره به پيشينه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي گيلان خاطرنشان كرد: اين سازمان در حال حاضر با 141 عضو شركتي، 31 فروشگاه و 80 مشاور مشغول فعاليت است.

دبير سازمان نظام صنفي رايانه‌اي گيلان نيز در اين نشست با اشاره به اينكه محل نمايشگاه با توجه به ظرفيت استان بسيار مناسب است، اظهار داشت: ارزان بودن تسهيلات از نظر واگذاري غرفه‌ها به غرفه‌داران از مزيت‌هاي نمايشگاه است.

حامد صابري افزود: با توجه به تخفيف ويژه به اعضاي سازمان، غرفه‌ها متري 28 هزار تومان براي اعضا و 38 هزار تومان براي غير اعضاي سازمان نظام صنفي واگذار مي‌شود.
وي اولويت ايجاد غرفه‌ها را در بخش‌هاي رايانه، IT و زيرشاخه‌هاي آن عنوان كرد و گفت: غرفه‌هاي ICT نيز به ترتيب اولويت داير مي‌شود.

مسئول كميسيون رفاهي سازمان نظام رايانه‌اي گيلان نيز با اشاره به تمهيدات لازم براي برگزاري نمايشگاه اظهار داشت: ايجاد طرح مسائل امنيتي براي غرفه‌داران، ايجاد سرويس رفت و آمد براي بازديدكنندگان، اطلاع‌رساني توسط غرفه‌داران و ايجاد سرويس تفريحي و ... از جمله اقدام‌هايي است كه براي بهتر برپا كردن نمايشگاه در نظر گرفته شده است.

مهرداد خرسند خاطرنشان كرد: امتيازبندي شركت‌هاي برتر با توجه به نوآوري، خلاقيت، جذب مخاطب بيشتر و تقدير از اين شركت‌ها از ديگر برنامه‌هاي نمايشگاه است.



كليه حقوق اين اثر متعلق به Http://www.KaraNarmafzar.Com ميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.
 
 Copy Right©2009-2019 Kara Narmafzar.Co ,All rights reserved.

شرکت کارا نرم افزار

شرکت کارا نرم افزار آماده طراحی نرم افزار سفارشی در شغل و حرفه شما با امکانات مد نظر و درخواستی و مشاوره رایگان پرسنل شرکت با قیمت استثنایی را دارد.

طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اتصال آن به نرم افزار مدیریت فروش کارا 

همچنین دو امکان ارسال پیام کوتاه با وب سرویس ، همچنین امکان کالر ای دی از تماس های ورودی شما با نمایش مشخصات و میزان بدهکاری و...  به تمامی نرم افزار های شرکت اضافه گردید.

 - در تمامی نرم افزار های مالی تولید شده شرکت آپشن انتقال مبلغ پرداختی به طور خودکار از نرم افزار به دستگاه  پوز بانک اضافه گردید .

 - در تمامی نرم افزار های شرکت امکان نمایش مبلغ فاکتور و یا شماره نوبت به نمایشگر های تولیدی شرکت اضافه شد

**امکان تغییر زبان تمامی برنامه های شرکت برای استفاده در خارج از کشور با قیمت بسیار مناسب وجود دارد**

**آماده پذیرش نمایندگی در خارج کشور**

** امکان دریافت مبلغ نرم افزار توسط ارزهای دیجیتال معتبر برای مشتریان خارج از کشور فراهم گردید **

با تشکر
واحد فروش شرکت کارا نرم افزار


×